top of page

סיפורי הלידה המרגשים שלכם

כאן תוכלו לקרוא את סיפורי הלידה המרגשים של האימהות המופלאות שפגשתי 
סיפורים אמיתיים, מלאי עוצמה, רוך ואהבה.
כל סיפור הוא עולם שלם של רגש, התרגשות והתחלה חדשה.

הצטלמתם אצלי וגם לכם יש סיפור לידה מיוחד?
אשמח לשמוע אותו!
שלחו לי הודעה עם הסיפור שלכם ותמונה מהסשן, ואני אדאג לספר אותו כאן באהבה.

Beige Simple Mood Board A4 Landscape.jpg

סיפור הלידה של מיכאל :

תכירו את טלי , אימא של מיכאל המתוק .

וכך הסיפור שלה מתחיל.....

 

בשבוע 39+5 הייתה לי ירידת מים ספונטנית , לא עברו כמה דקות ונסענו לבית החולים אסף הרופא.

אחרי כל הבדיקות הראושונת שעשו לי הרופאים , היה כבר הצורך להיכנס לחדר הלידה.

לא עברו שעות ספורות ומיכאל שלי נולד והגיע לעולם.

נסיך קטן ומושלם.

התרשגתי כל כך מהיצירה הזו שלי.

לא עבר זמן ופגשתי את ליאת הצלמת המוכשרת.

שהייתה אז באסף הרופא בפרויקט צילומים מיוחד.

היא צילמה לנו תמונות בבית החולים , תמונות ראשוניות של מיכאל שלנו.

ומיד אחר כך אמרנו שאנחנו חייבים המשך לדבר המדהים של צילומי ניובורן.

סגרנו איתה והגענו לסטודיו הביתי שלה.

מיכאל שלי מאוד נהנה בצילומים, היא ידעה לטפל בו ברוגע וסבלנות.

מה שבטוח שמיכאל היה סקרן ממש , עד כדי שכך שרוב הזמן היה עם עיניים פתוחות

( כדי לראות שהוא לא מפספס שום דבר חחח )

 

היה מושלם , תודה על מזכרת מושלמת אין ספק .

Beige Simple Mood Board A4 Landscape.jpg

סיפור הלידה של תום :

תכירו את אנה , אימא של תום הנסיך הקטן.

וכך הסיפור שלה מתחיל.....

 

בתור רופאת נשים שעתידה ללדת בפעם הראשונה, הציפייה ללידה האישית שלי הייתה מלווה ברגשות מעורבים.

מצד אחד, לשמור על פוקוס תוך כדי הבנה מה עתיד לקרות בקרוב ( על אחת כמה וכמה שהגעתי לחדר לידה שבו אני עובדת ביום יום ) 

ומצד שני, החשש והרצון להיות לרגע  המטופלת ולדעת לשחרר מהניסיון והידע שלי לאותו הרגע.

ביום שישי בערב ( רק אציין שעד יום לפני עבדתי רגיל... ) הגעתי לבית החולים , הפתיחה הייתה יחסית קטנה , 1.5-2 ס"מ.

תחושת האכזבה התעופפה לה שם מעליי והמחשבה שהגעתי סתאם התחילה לכרסם בפנים.

אבל אז ... הצירים התחזקו ובחלוף שעתיים בבדיקה שנעשתה לי , כבר הייתי בפתיחה של כמעט 4 ס"מ !!!

הגיע האפידורל וכאן סוף סוף הצלחתי לנשום ! שוב אני מרגישה שמשהו משתחרר לו , המים יורדים להם בספונטניות .

מרגישה הנחת שחרור, התקדמתי די מהר לפתיחה של 8 ס"מ ופחות משעה אחרי זה התחלנו את מהלך הלחיצות.

ליווי אותי שתי מיילדות מדהימות , צוות וקולגות שהיו איתי לאורך הדרך, מקצועית וחברית כאחד.

ואז - אז הוא הופיע - תום נולד !  

( סוד קטן, אני אפילו זו שהוציאה אותו לקראת הסוף ) 

וואוווווו איזה רגע קסום זה , רגע אחד אנחנו זוג ורגע אחר אנחנו משפחה של 3.

כל העולם מופיע ברגע אחד מול העיניים שלי , מעניק לי את התואר "אמא".

היה קטע קטן עם השלייה אז שום דבר מזה לא מנע ממני להנות מהחבר החדש שהגיע לעולם, הבן שלי !

ופה , פה ידעתי שאני חייבת לתעד את נס הבריאה הקטן הזה כניובורן.

הכרנו את ליאת המדהימה וכשתום היה בן שבועיים הגענו לסטודיו שלה להצטלם.

תום כבר היה דעתן ויותר רגזני , יחד עם זאת ליאת - פשוט הפעילה את הקסם שלה , הוא פשוט נשבה אליו ונרגע.

עטוף ומכורבל , מתוק על חלל ! 

תוצאה של תמונות מדהימות, חוויה משגעת, האווירה בצילומים, הטיפים שקיבלנו כהורים טריים, ההתייחסות והכבוד .

המיומנות עם אנשים קטנים הייתה וואו !!!!

ואין ספק שהתמונות דיברו בשם עצמן.

תודה ענקית לך ליאתי !

bottom of page